Äcklig soppa

Jag vet inte vad jag håller på med...

I fredags åt jag massor, och spydde. I lördags kom M hit, då åt jag normalt. Lite pepparkakor och godis, frukost, lunch, middag.
M: "Har du ätit ordentligt när du var sjuk? Du ser lite tunn och liksom insjunken ut" (skäms för att skriva det när jag nyss har lagt upp det här, som visar att jag inte är särskilt insjunken)

Jag har ju inte riktigt ätit ordentligt. Men jag tror knappast att det kan synas någon skillnad.

Igår skulle vi göra lunch. Jag föreslog soppa. (Den där soppan med typ 15 kcal/dl eller vad det kan vara, som ska öka förbränningen och skit.) Så nu har jag tio liter av den i kylen.


Varför gör jag så här? Jag ska inte ha någon jävla bantarsoppa, för jag ska inte banta. Åh, hoppas jag mår bra imorgon så att jag kan träna. Jag vet att det inte är bra, men träningen får mig att våga äta mina 2000 kcal utan en massa funderingar. Träningen får mig att våga låta bli att räkna, att våga lita på min kropp lite mer.

Kommentarer
Postat av: Simone

Nej du ska inte banta! Du behöver inte banta :) Kul att träningen har en sån positiv effekt, det är samma för mig! När jag har dansat så äter jag alltid utan dåligt samvete (om jag är hungrig). Man vet att kroppen behöver det liksom.

2010-11-29 @ 15:14:43
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/
Postat av: Mimmi

Haha, jag vet! Sitter alltid och skrattar åt (med snarare) honom. Plus att jag älskar när jag kan frågorna... Helst ska min pojkvän vara med också, men han tycker det är tråkigt att tävla mot mig för jag blir arg om jag har fel.. ^^



Åh, vad är det för soppa? Vad heter den och vart köper man den?

2010-11-29 @ 15:57:49
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0