Ingen söndagsångest

Det blir inte BodyPump idag. Sticker med roomie och gymmar istället. I fredags, Tabata med M. Nästa vecka är sista veckan de har Tabata, men jag fick veta att de ska byta till Crossfit sen. Så jävla nice!

På kvällen blev det tv, tacos och godis. Sedan vin på det.

Igår kväll hade vi filmkväll hos M, med kakor och godis.


Alltså, en ordentlig godishelg. Och visst, tankarna far genom huvudet när jag sitter och stoppar i mig flera hekto. Men jag har låtit bli att räkna, inte hetsat, utan bara ätit det jag vill.
Och nu är det söndag. Måltiderna ser ut som vanligt, och jag orkar inte bry mig. Jag orkar inte lägga energi på att räkna ihop gårdagens kalorier eller stå framför spegeln och böla. Jag har inte ångest, och jag tänker inte få det heller. Jag känner mig inte extremt stor och svullen, och jag inser att jag inte kommer bli tjock av två godisdagar.

Kommentarer
Postat av: Reddarkness

De har varit väldigt svår bulimi eller vad man ska kalla de i lite mer än ett år men sammanlagt till och från i 4år och mina föräldrar fick veta de för två månader sedan. Jag är ju inlagd på bup och där listade dom ut det eftersom jag sprang till toan efter maten och de sa till mina föräldrar... hur länge har du haft?

2010-11-07 @ 15:56:20
URL: http://reddarkness.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad har du för gymkort och vad kostar det i månaden? :3

2010-11-17 @ 13:57:39
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0