Jag älskar ju frukost

Åh gud vad mätt jag är. Min frukost bestod av:
Grahamsmjöls- och havregrynsgröt med olika nötter,
en macka med smör och ost,
kaffe med mjölk.

Jag blev så mätt att jag mår lite illa nästan. Orkar egentligen inte så mycket, men jag vill ju inte skippa den goda mackan, och inte heller nötterna i gröten. Kanske kan jag börja göra lite mindre gröt (gör alltid på 2,5 dl vätska), eller ta en halv macka. Man kan ju alltid ta mer om man inte blir mätt.

Jag tror jag tycker om känslan av att ha massor av mat på tallriken. Hatar när maten tar slut innan jag är helt nöjd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nötter med gröt måste jag testa någon gång!

2010-11-17 @ 09:44:01
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0