Provet

Jag hade ju prov igår. Och fy fan vad arg jag är på teorilärarna. Sämst någonsin.

Vi har två slutprov samtidigt! Jaa! Och efter 2 timmar, med 40 minuter kvar, hade jag gjort de tre olika delarna. 60 frågor. Då kommer läraren och säger "oj, men den delen skulle du ju inte göra. Hoppsan, vi gav dig fel" och ger mig 30 frågor till.

Tack.

Stressad, trött, sur och med kramp i fingrarna skrev jag klart resten. Läraren frågade om det gick okej ändå. Jag ryckte på axlarna och svarade surt "ja jag vet inte, vi får väl se". Slängde fram papprena till läraren och gick utan att säga hejdå.


Får ta och gå till rektorn, för jag står inte ut en termin till med den läraren.

Kommentarer
Postat av: Anonym

klaga . du skall få betyg på den delen du gjorde med.

2010-11-17 @ 15:13:17
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0