Jag är en fail

Det känns jobbigt att skriva i bloggen. Jag skäms för att jag inte är duktigare. För att jag hela tiden faller tillbaks. Igår hetsade jag, och spydde.  Dessutom levde jag på kakor hela dagen. Idag vill jag helst kompensera för det, men jag börjar bli rädd att jag ska fucka min ämnesomsättning helt, så jag tror att jag ska äta ordentligt. Frukost, lunch, mellanmål, middag. Jag måste äta var fjärde timme, mat, så jag inte vill/behöver proppa i mig en massa godis.

Sitter här och suckar. Men nu är det nya tag, nytt försök igen. Det viktigaste är väl att inte ge upp.


Och så börjar vi dagen med gröt + två mackor. Sen en joggingrunda på det, jupp jupp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0