Joggingrunda

Yes. Jag trotsade min träningsvärk (som är kvar sedan i förr- förrgår) och begav mig ut på en joggingrunda när jag vaknade. Har kollat upp en runda som är 3,5 km, och jag tänkte att det viktigaste är att jag tar mig runt hela, sen får det väl ta en halvtimme om det behövs. Jag känner inte att min kondition är på topp nu.

Men, det gick lika bra som det gjorde i somras när jag sprang ibland. Eller det kändes till och med bättre, men det blev samma tid. Alltså 20 minuter. Nu är jag pepp på att faktiskt köra samma runda ett par gånger i veckan, och se om jag kan bli bättre.

Dags för frukost. Kaffe, ägg och ostmackor blir det.


Och fyi, jag har inte kollat magen i spegeln än, och jag är het i mina nya träningsbyxor! Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0