Bio-update

Jag bestämde mig för att ta det som det kom, även om det kändes jobbigt.

Så vi fikade. En vaniljsnäcka blev det för mig. Efter fikan sa min kompis "Alltså nu har jag ju druckit varm choklad, så jag är inte  så sugen på godis längre."
Det löste sig alltså så enkelt.

När jag kom hem efter bion var jag uppe i normalt dagsintag, ungefärligt uträknat. Men jag var hungrig, så jag åt en macka med en himla massa keso. Utan några jobbiga känslor. Fylla på med protein innan läggdags är bra, och jag hade tränat styrka tidigare på dagen också.



Det var förresten den här vi såg. Riktigt riktigt bra film!


Kommentarer
Postat av: Monélia

sv: JAG ÄLSKAR VI FEM,! har ALLA inspelade, det är 5 videor, hahahah !'rädda joppe har jag inte sett .. är den bra? :)

kram

2011-02-26 @ 10:53:02
URL: http://moneliasmemoarer.blogg.se/
Postat av: Lisa

Låter jättebra:) har också sett den filmen föressten. gillade den också!

2011-02-26 @ 12:08:29
URL: http://www.hatkarlek.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0