Rosa gröt

Igår blev det rätt mycket mat. Vanliga måltider, sen tacos på kvällen, efterrätt i form av chokladtårta, plus en drink och två tequilashots. När jag skulle lägga mig räknade jag ihop det på ett ungefär, och det blev mer än jag hade velat, så jag kände mig lite nere.

Men så tänkte jag att om jag ändå har fått i mig ovanligt mycket, så är det ju himla dumt om kroppen inte har fått tillräckligt med protein för att bygga upp musklerna. Jag hade ju tränat på förmiddagen. Så jag åt upp den sista keson innan jag la mig. Hellre 2500 kcal och protein i magen, än 2400 utan.
Jag vet inte hur det fungerar egentligen, men det känns ju rätt.

Idag gick jag upp 06.00. Bestämde mig för att skona benen och hoppa träningen, men fick ändå börja med en iskall promenad för att köpa mjölk till gröten och kaffet.


Min lite väl lösa, men ack så goda, gröt. I den har jag:

Vatten
Ett ägg
Grahamsmjöl
Vaniljsocker
Liiite kardemumma
Frysta hallon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0