Bio och godis

Ikväll ska jag på bio. Jag kan inte bestämma mig för om jag ska äta mindre innan och äta godis där, eller om jag ska äta som vanligt och bara strunta i godis. Och om jag äter godis, hur mycket?

Nu under dagen har det blivit så att jag har sparat kalorier för att kunna äta godis. Suck på det. Då vill jag spara in lite extra för att kunna ta ännu mer godis. För hur kul är det att äta typ fem bitar? Nej.

Såhär ser påsen ut nu. Det här har jag "råd" med om jag äter som jag har planerat innan. Äter jag mer mat kommer jag ta bort motsvarande mängd kalorier i godis. Äter jag mindre kommer jag lägga till lite. Perfekt balans. Extra viktigt idag eftersom jag inte tränar. Blööööö. Det braiga är i alla fall att både choklad och nötter mättar mer än annat godis. Och är godare dessutom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0