Blogg-tips

Idag mår jag bra igen. Jag visste väl det. Dessutom är magen inte särskilt svullen, trots glass igår kväll. Snart blir det Bodypump och kanske lite löpband om jag orkar.



Några tips på peppande blogg-inlägg (alla från samma blogg):

Om kolhydrater

Om skräpmat och förbränning

Om vattenvikt och svullna magar



Jag vill ha fler tips på vettiga bloggar. Om träning, om mat (god mat, inte smal-mat), om att gilla sig själv, om att se bra ut fast man inte är spinkig, eller bara något som gör en glad eller får en att fundera. Vad som helst. Hit med dem!

Kommentarer
Postat av: Lisa

www.vagenfran37kg.wordpress.com

Inspiration och vardagslyx och mycket mycker mer... (om du inte redan snappat upp det så många ggr jag nämnt denna, hehe)

2011-02-19 @ 10:49:24
URL: http://www.hatkarlek.wordpress.com
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-02-19 @ 13:50:44
URL: http://lixy.blogg.se/
Postat av: L

Jag kan tipsa om en bok istället. Bulimibibeln av Sofia Jensfelt. =)



i bloggen: vatten.webblogg.se så finns mitt tips publicerat (det är alltså inte min blogg, utan hon gjorde inlägget på min begäran!). Det är en bok som vänder sig till alla, även om man bara har "lite" tankar kring mat och vikt.



Jag lovar. Det är en bra bok som jag tycker att alla borde läsa. Den innehåller saker som självkänsla, lära sig tycka om sin kropp oberoende av vikt etc.

2011-02-21 @ 15:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0