Ägg eller inte ägg, det är frågan.

Det känns som om jag har kommit igång med lite mer varierande träning. Det är gött.
Idag: jogga 6 km
Igår: Box
I förrgår: Shape

I morgon: Vila! Inte på grund av tidsbrist, utan för att DET ÄR BRA (banka in i skallen).


Idag kom jag upp i 1650 kcal.

Ska jag ta ett kokt ägg också, så kroppen får lite extra protein att ta upp under natten?
Över ettusensjuhundra! Nej!
Men jag borde få i mig lite mer protein.
Nej! Hjälp! Isåfall bara vitan.
Men det är inte gott.
Skitsamma. Äh, varför ska jag äta ägg över huvud taget för?!
Hm.. Nä det är sant... eller jo! protein var det ju.
Över 1700? ÖVER!?


Fick i mig ägget till slut. För fan, som om 1700 är någon magisk gräns mellan smal och tjock. Ett ägg borde i teorin kunna få en att gå upp 10 gram. Tio! Ibland blir jag så trött på mig själv.
Det borde bli ett nytt förbud. Att slänga äggula på grund av några fåniga extra kalorier.

Kommentarer
Postat av: hejkomochhjälpmig

här är en intressant sida:



http://kroppsbild.wordpress.com/

2011-01-25 @ 19:47:35
Postat av: Nina

Hejsan!

Jag har just skapat en virkblogg med mina skapelser. Kommer upp fler biler, så fort jag hittat kamera sladden! Kolla gärna in den om du har lust :)

2011-01-26 @ 10:43:06
URL: http://ninavirkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0