Box-pass


Aaaaaaah, jag dööööör!
Har precis varit på Box. Jag kan typ inte lyfta armen. Om jag inte har monsterträningsvärk imorgon blir jag besviken.

Det var första gången jag provade. Jag har inte vågat gå ensam, men nu fick jag chansen att skaffa en partner, för min bror sa att hans kompis inte heller ville gå själv.
Så det blev blind date med min storebrors kompis (som jag bara har hälsat på en gång för flera år sedan). Och nu ska vi bli träningsbuddies. Det var jätteroligt, och han var lagom stark, lagom stor, väldigt peppande och rolig.

Nämen, klockan är redan åtta! Dags att sova ju.

Gonatt :)

Kommentarer
Postat av: Monélia

sv: jag ser bara smal ut när jag spytt nea ;( sen dagen efter då har kroppen sugit upp vattnet som jag inte lyckats spy upp och då är jag inte alls benig.

;(

2011-01-17 @ 21:50:21
URL: http://moneliasmemoarer.blogg.se/
Postat av: Alexis

Svar: Det kanske låter smalt, men jag är tjockis >.< tyvärr...

2011-01-18 @ 17:11:33
URL: http://simplicities.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0