Godisbild

Som svar på Monélias inlägg om godis. Jag köper mest choklad nu för tiden. Det andra känns inte riktigt "värt" att äta, på något sätt. Gott, men inte tillräckligt gott. Choklad slår liksom allt.

Men jag har några favoriter ändå (som jag alltid köpte för några år sedan). Lakrits! Både söt och salt.
Och så får jag cravings på surt ibland också.

Smakerna jag gillar mest är viol, kokos, kola och hallon. Och den där smaken som de blå ögonen har (någon som vet vad det är för smak på dem? De platta, stora ögonen).




Kommentarer
Postat av: camilla

Jag håller med dig om att choklad slår allt :D vad har du för favorit choklad? :)

Puss

2011-02-01 @ 08:32:05
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Em

Förlåt att jag inte svarat tidigare! Jag ska verkligen kämpa, just nu känns allt hopplöst och jag vill bara svälta och träna i flera timmar:(

2011-02-01 @ 09:57:25
URL: http://hemlighetsmakerii.blogg.se/
Postat av: angelice

Sv: Nej, jag har inte slutat, bara plockat bort arkivet men ska fortsätta med samma lösenordsmönster. :) Frstn.. Är det i skåne du har sommarstugan? Såg ut som deras resekort på bilden, men i så fall måste det vara i norra eftersom det inte liknade havet utan mer en sjö.. Jaja, förstår om du inte vill svara ;) Tack för recetpet, ska verlkigen testa ditt. Mina blir "svampiga" på ytan så hoppas jag lyckas nu med proffsrecept. OM jag lyckas ska jag lägga upp en bild på mina. :)

2011-07-18 @ 21:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0