Oh no no


Idag har jag lyckats äta helt okej.

Coca cola, lite rostat bröd, kokt ägg, en potatis, choklad och linssoppa. Och jag har inte spytt.

Men jag börjar räkna kalorier, och tänker att det är onödigt att äta för mycket om jag inte ens har någon aptit. Är uppe i 660 kcal. Får ett ryck då och då, blir arg och stoppar i mig en chokladbit bara för att jävlas med mig själv. För jag ska inte dra ner på maten med flit. Jag ska äta så mycket jag kan nu. Jag har ju en del att ta igen efter gårdagen. Dessutom, är det något som försvinner så är det muskler. Vatten och muskler Bara dåligt. Har i alla fall ätit lite protein, det borde ju vara bra.
Ska äta resten av linssoppan så fort illamåendet har lagt sig igen.

Gjorde vätskeersättning också. Fuuuck vad äckligt det är.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sv: Ja, det låter rimligt. Det är just att allt som jag inte gillar är så obehagligt för mig så jag vill inte ens närma mig att göra det.



Jag beundrar dig! Du verkar så klok och cool, "för att jävlas lite med mig". Du vet vad som är sunt och handlar alltid för att göra det som är bäst för dig i längden. Du är ball.

2011-01-03 @ 10:40:48
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0