Oktober vs. Januari

Tittar på bilder jag tagit endast för att kunna jämföra, se eventuell förändring. En från oktober, en från januari. Själv tycker jag att det ser ut att skilja flera kilo. Från ful till fin.

Jag vill inte upp i vikt, jag tänker inte se ut sådär igen. Som jag är nu funkar, men inte som i oktober. Låren har minskat nästan 2 cm vardera sedan i november. Det är fucking underbart. Och jag har inte gått på någon svältdiet, och jag har firat jul som alla andra. (hade ju ett par magsjukedagar sen där jag åt extremt lite förstås).

Visst, jag borde väl hålla mig borta från bantning över huvud taget. Men om jag man nu tvunget ska ner i vikt så måste det här fan vara det bästa sättet. Jag har ätit varierat, fått i mig protein, fett och kolhydrater. Jag har ätit regelbundet, oftast var fjärde timme. Små portioner, mycket träning. Jag har till och med ätit lite godis och sånt (mer än halva paradis-asken jag fick i julklapp, haha).

Jag är glad.

Kommentarer
Postat av: sofia

visst blir det svårt när ätstörningen har så bra argument att den övertalar en själv och slår bort alla andra. som nu.



jag är ledsen att det blev såhär för dig. jag är ledsen att den immat igen ditt synfält.



hoppas di kommer tillbaka snart.



lite kärler <3

2011-01-13 @ 11:50:35
Postat av: Mimmi

Det blir likadant för mig. Jag ser en bild från förr när jag var knubbigare och jag ser så mycket FULARE ut. Det är hemskt, men man mår ju bättre när man känner sig smal. Jag var ju lika bulimisk då som idag, bara att jag känner mig lite finare om dagarna. Det borde inte sitta i vikten, egentligen.

2011-01-13 @ 23:24:43
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0