Magsjukesmal

Måtten har krympt till ungefär samma storlek som innan jul. Fast nu är mitten av låren, vaderna och överarmarna också mindre. Musklerna alltså...
Jag tycker om att känna mig smal, men samtidigt måste jag inse att det inte kommer (eller borde för den delen) vara långvarigt. Det är ju i princip bara vatten, och när jag har kommit igång med normala matvanor så är den normala vikten också tillbaka.

Idag har jag ätit en rostad macka, en äggvita och lite yoghurt med müsli.

Ser nu hur lite det är, det känns som om jag har ätit mer. Men klockan är bara fyra, så jag hinner få i mig någon middag också. Mår mycket bättre idag, men har inte direkt stor aptit. (Om jag nu inte lurar mig själv, vilket jag är lite rädd för).

Blä, jag vill börja träna igen, komma tillbaks till det normala.

Kommentarer
Postat av: angelice

Åh, hoppas det är bättre nu. (?)

Sv: Jag kan inte. Svarar i ett inlägg..

2011-01-04 @ 00:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0