Midsommar i sommarstugan

Jag har haft en bra midsommarhelg. Vår sommarstuga är något av det bästa som finns, och M kom upp en sväng också. Som vanligt blev jag lite orolig över att inte kunna träna på fem dagar, men det löste sig utan att jag behövde ägna en tanke åt det.
Släktträff i onsdags. Jag var rastlös och alla andra var så sega, så jag och min bror hann skutta och springa runt överallt under tiden de släpade sig fram genom parken. Labyrinter, trappor och backar. Jag hade fel skor, så benhinnorna protesterade lite tyvärr, men de känns bättre nu.
Midsommarafton i fredags. Promenad ner till stranden, klättring upp för berget. Fotbollspassningar innan midsommarmaten och min mocca-tårta.
I lördags, mera fotboll och frisbee, lång promenad till hamnarna och turist-ön.

Ja, över huvud taget mycket småpromenader och saker att göra hela tiden.

Idag ska jag nog cykla till mina föräldrar, några mil. Vädret är så fint, så jag vill passa på. Men först, lax och potatis.

Några bilder från helgen.







Kommentarer
Postat av: klara

Åh den där tårtan ser helt fantastisk ut. Den påminner om en tårta som min farmor alltid gjorde. Tyvärr lever hon inte längre och hon lämnade inget recept efter sig. är den svår att göra?

2011-06-28 @ 18:57:51
URL: http://www.lovewater.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0