Bästa onanilåtar

Eftersom ni ständigt frågar efter det så får jag väl bidra lite då. Ett himla tjat: "åh har du några tips på bra musikvideos att onanera till? Snälla snälla snälla!".

He he.

Men faktiskt, det bästa att titta/lyssna på om man ska ha lite sexytime i sin ensamhet är helt klart musik och musikvideos. Gärna med heta människor i såklart, gärna sånt som lockar fram minnen, som man har mycket känslor förknippade med, gärna deppigt. Lite tårar har ingen dött av.

Så här är tio youtubevideos som jag återkommer till när jag sitter med min LELO. Haha, gud, ni måste hata mig nu. Jag förstör era favoritlåtar med hemska associationer.























Några fler tips:
Lady Gaga - Alejandro
Christina Aguilera - Not Myself Tonight
Kent. Alla låtar!
Marilyn Manson - This is the New Shit
The Ark - Tell me this Night is Over (men allt med Ola Salo funkar)
Cradle of Filth - Her Ghost in the Fog

Jag har glömt massor alldeles säkert. Och jaa, det är bra att onanera mycket (fast mina favoriter har jag samlat på mig under många år) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0