Jogg i parken

Jag var tvungen att sticka UT och jogga idag. Det var soligt och fint och det hade bara känts dumt att stå på en crosstrainer och titta ut på det fina vädret.

Sist jag joggade utomhus var nog i oktober. Jag har för mig att jag till slut klarade min 3,5 km-runda utan att gå vissa bitar. Nu klarar jag rejält mycket mer, och det känns så jävla roligt.

Idag då. Det blev totalt 5,7 km. En paus när jag försökte köra lite styrka (men två störiga tolvåriga tjejer var lite ivägen). Det var mycket kallare än jag trodde, och mina benvärmare hjälpte inte mycket, särskilt inte på låren. Linne, tröja och tracker var också lite kallt. Mössa såklart. Och träningshandskarna fick det bli eftersom jag besökte utomhusgymmet i parken.

Nu, läggdags!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh! Älskar din Adidas-jacka!! asnygg färg asså! :)

2011-03-16 @ 08:16:04
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Anonym

sex kilometer är ju sjukt mycket C:

2011-03-29 @ 14:28:29
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0