Akta benen

Idag joggade jag en runda på 3,5 km. Jag har liksom börjat om från början nu, eftersom jag får så ont i benen. Men det här var i alla fall första gången på länge som jag inte slutade för att jag fick ont, så det verkar gå framåt. Jag fick lite ont efteråt, men nu känns det bra igen.

Så jag ska fortsätta med korta och långsamma rundor nu, och alltid låta benen vila mellan gångerna. Jag satsar på att kunna springa som jag vill i slutet av sommaren i alla fall. Och tills dess så duger 3 km alldeles utmärkt.

Kommentarer
Postat av: h2o

måste bara säga att jag är väldigt imponerad av dig. att du verkar ta det så lätt på maten och träningen (även fast du kanske ibland fortfarande får ångest, så verkar det ju inte ta upp 100% av din tid).

vill bara säga det, om du någonsin skulle känna dig misslyckad eller något för att du inte orkar springa pga benont, så har du kommit jävligt långt. speciellt eftersom att du lyssnar på kroppen och är snäll mot den. du vet ju själv att skulle du springa långt och hårt nu, hade dina ben tillslut gett upp.

nä men det var bara det, jag tycker du ska vara stolt över dig själv som kämpar på även fast det är jobbigt stundvis.

2011-05-19 @ 10:11:16
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: h2o

jag måste bara fråga en grej. jag har kommenterat hos dig tidigare (och aldrig något negativt) och brukar inte få svar.

jag undrar om du har något emot mig personligen, eller helt enkelt inte tycker det finns något att svara på?

känns annars lite onödigt för mig att klicka mig in här och sitta och hoppas på att du mår bra när du inte bryr dig ändå.

menar ju självklart inte att jag skulle bry mig mindre bara för att du inte gillar mig, men jag hade nog inte "plågat" mig själv genom att läsa, kommentera och vänta på svar.

hur som helst, hoppas allt är bra med dig.

2011-05-23 @ 19:31:41
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Danni.

vad är ditt springmål?=)

2011-05-27 @ 13:18:21
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0