Svar på kommentarer

Svar till Sofia: Jag blir väldigt glad av att höra det. Men tyvärr har jag ingen tid att skriva här. Jag kanske kommer tillbaks när (om) det blir lite lugnare med skolan och allt. Kram!
Svar till Julia: Åh, tack för din kommentar! För att du påminner mig om hur viktigt det är att aldrig ge efter för dumma impulser och jävliga känslostormar. Jag blir så rörd när du skriver att jag har varit någon slags inspiration. Kan inte riktigt förstå det, men tack tack tack.
Jag fortsätter kämpa, och det går bra. Den där dagen var en engångsföreteelse, och jag tänker inte spy mer.

Kommentarer
Postat av: nicole

Nej men jag ska träffa henne. Hon bor någon timme bort med tåg :)

2011-10-01 @ 22:59:10
URL: http://broken-veins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0