Mina mått

Tog fram mitt måttband idag, och blev positivt överraskad. Förra veckan tog jag fram det och mätte handlederna, eftersom jag tyckte att jag såg skillnad där. Men det var exakt samma mått, 14,5 cm. Jag blev besviken, mätte underarmen; också samma. Överarmen; samma. Sedan vågade jag inte mäta mer.

Men nu vågade jag. Handled, underarm, överarm; samma.
Byst: -1 cm
Under brösten: -1 cm
Midja: -4,5 cm
Stuss: -0,5 cm
Lår (högst upp): -1,5 cm
Lår (mitten): +2 cm
Smalben: -1 cm


Så ja, det enda dåliga var ju mitten av låren då. 2 cm mer?! Men, eftersom jag har minskat på resten av kroppen så får jag anta att det beror på muskler, och då känns det okej. Det viktiga är ändå högst upp på låren, där det där fettet på insidan sitter.
Dessutom förklarar det ju en långsam viktminskning, om nu mina muskler växer såpass mycket.


Och midjan, woo! Det trodde jag aldrig. Då kanske min pojkvän inte ljög i förrgår.

Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

Vi har samma handledsmått men åhhh, lyckost dig som förlorar sådär många centimeter, ÖVERALT. Jag tycks inte tappa en enda millimeter -.-

2010-02-12 @ 23:07:29
URL: http://flickamedkjol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0